مطهری:موسوی‌وكروبی‌به‌صداوسیما‌دعوت‌شوند
نوشته شده توسط : ژورنالیست
 

 شكی نیست كه واقعه 25 بهمن یك كار غیرقانونی و ناشایستی بود اما باید نگاهی هم به عملكرد خودمان بیاندازیم، بسیاری از رسانه‌های ما از جمله صدا و سیما و بعضی روزنامه‌های دیگر در فاصله 9 دی (88)تا 22 بهمن (89) به تحریك و تحقیر معترضین پرداختند و همواره آنها را با مطالبی همچون شما دیگر تمام شده‌اید، شماها عددی نیستید، شما اعدام شدید، شما طرفدار ندارید...به مبارزه طلبیدند.

 

 دادنا: عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس تحركات علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را غیرمنصفانه و درجهت حذف وی از ریاست مجلس خبرگان دانست.

علی مطهری در گفت‌وگو با سلام در پاسخ به این سوال كه تحركات اخیر علیه هاشمی رفسنجانی را تا چه حد با برگزاری اجلاس آینده انتخابات خبرگان مرتبط می‌دانید، گفت: قاعدتا برخی به دنبال حذف آقای هاشمی هستند اما قدرت این كار را ندارند چون هاشمی میان مردم پایگاه خوبی دارد.

نماینده تهران در پاسخ به اینكه انتقادات اخیر به آقای هاشمی كه در اظهارات سیاسیون نیز دیده می‌شود را تا چه حد منصفانه و عادلانه و بر محور عدالت می‌دانید؟، گفت: سیاسیون باید در اظهارات خود عدالت و انصاف را در نظر بگیرند آقای هاشمی درخصوص واقعه 25 بهمن موضع‌‌گیری كردند و بی‌قانونی را محكوم كردند اما برخی انتظار دارند ایشان مانند خودشان شعارهای اعدام باید گردد، و فقط ما خوبیم سردهد.

مطهری كه اخیرا در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان از اظهارات وی در نماز جمعه گلایه كرده بود گفت: بعضی درخواست‌ها برای محاكمه برخی آقایان باید ریشه‌یابی شود و باید ریشه این داستان را دید، این ماجرا از زمان مناظره‌های انتخاباتی و اتهام‌زنی‌ها در آن مناظرات شروع شد.

فرزند شهید مطهری تاكید كرد: اگر زمانی بخواهیم عدالت را به درستی اجرا كنیم مقصرین این بحران را باید با نگاه واحد ببینیم و به اتهامات‌شان رسیدگی كنیم تا زمانی كه این كار را نكنیم مطمئن باشید بحران تمام نمی‌شود‌‌.

وی درخصوص درخواست راهپیمایی در روز 25 بهمن گفت: در این شكی نیست كه واقعه 25 بهمن یك كار غیرقانونی و ناشایستی بود اما باید نگاهی هم به عملكرد خودمان بیاندازیم، بسیاری از رسانه‌های ما از جمله صدا و سیما و بعضی روزنامه‌های دیگر در فاصله 9 دی (88)تا 22 بهمن (89) به تحریك و تحقیر معترضین پرداختند و همواره آنها را با مطالبی همچون شما دیگر تمام شده‌اید، شماها عددی نیستید، شما اعدام شدید، شما طرفدار ندارید...به مبارزه طلبیدند.

این نماینده اصولگرای مجلس تاكید كرد: وقتی مدام عده‌ای را خطاب قرار می‌دهند و می‌گویند شما دیگر هیچ طرفداری ندارید و از صحنه سیاسی خارج شدید و شما مرده‌اید در واقع آنها را تحریك می‌كنند كه خودی نشان دهند.

وی با بیان اینكه این افراد در به وجود آمدن این وضعیت مقصر هستند، خاطرنشان كرد: بنده هنوز هم معتقد هستم كه باید صدای مخالفان و منتقدان را شنید و باید حق راهپیمایی مسالمت‌آمیز داشته باشند اما انتخاب 25 بهمن برای درخواست راهپیمایی زمان مناسبی نبود.

به گفته مطهری باید از همان ابتدا به معترضان اجازه تجمع می‌دادند تا حرف‌شان شنیده می‌شد و حتی موسوی و كروبی می‌آمدند در صدا و سیما و حرف‌شان را می‌زدند و پاسخ می‌گرفتند، هنوز هم دیر نشده و معتقدم باید آنها را دعوت كرد تا حرف‌شان را بزنند.

وی در پایان تاكید كرد: باور دارم كه اینگونه بهتر می‌توان مسأله را تمام كرد، ما خودمان بت‌سازی می‌كنیم و مشكلات را بزرگ جلوه می‌دهیم.




:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: